Poradňa Batérie pre mobilné telefóny
Reklamácia dotykového displeja
Reklamovala som mobil,dôvod: telefon pri nabijani sa vypína, nefunguje displej.Mobil mam 6 mesiacov. Reklamáciu mi neuznali z dôvodu: že vykazuje známky mechanického poškodenia. Mobil som neprevzala a odvolala som sa na reklamáciu.Odpoved mi dosla taká istá, že nakoľko autorizované servisné stredisko PPI-ETC Slovakia s.r.o. diagnostikovalo mech.poškodenie displeja, reklamáciu mi neuznajú. Mobil som nerozbila, nie je prasktnutý, nebol mokrý a pod. Chcem sa už 2-krát odvolat, nesuhlasim s postupom, vraj si mám zaplatit 36 eur.za nový displej. Poradí mi niekto?
Táto otázka už bola uzavretá, pretože na ňu nikto počas posledných 90 dnů neodpovedal.
Ak sa chcete opýtať na niečo iné, položte novú otázku.