Poradňa Batérie pre mobilné telefóny


Autor: | Vložené: 01.11.2009 000 19:25 | Témy: Poradňa Batérie pre mobilné telefóny

Reklamácia dotykového displeja

Reklamovala som mobil,dôvod: telefon pri nabijani sa vypína, nefunguje displej.Mobil mam 6 mesiacov. Reklamáciu mi neuznali z dôvodu: že vykazuje známky mechanického poškodenia. Mobil som neprevzala a odvolala som sa na reklamáciu.Odpoved mi dosla taká istá, že nakoľko autorizované servisné stredisko PPI-ETC Slovakia s.r.o. diagnostikovalo mech.poškodenie displeja, reklamáciu mi neuznajú. Mobil som nerozbila, nie je prasktnutý, nebol mokrý a pod. Chcem sa už 2-krát odvolat, nesuhlasim s postupom, vraj si mám zaplatit 36 eur.za nový displej. Poradí mi niekto?

  • Anonymný používateľ

    Anonymný používateľ

    1. novembra 2009

    v pripade, ak autorizovany servis zistil mechanicke poskodenie, tak v podstate vam nic ine nezostava ako to akceptovat. Lcd sa mohol poskodit aj nosenim v zadnom vrecku pri sadani, ... Ak ste si napriek tomu ista ze k poskodeniu neprislo, mozete dat telefon posudit sudnemu znalcovi, ak mate pravdu, predajna vam naklady preplati. Vymenit lcd vam moze hociktory servis. Mozete zavolat aj k nam na 0911 972 973

    • Bola pre vás táto odpoveď užitočná?
    • Áno
    • Nie

Táto otázka už bola uzavretá, pretože na ňu nikto počas posledných 90 dnů neodpovedal.

Ak sa chcete opýtať na niečo iné, položte novú otázku.